FAQ - Відповіді на типові запитання

Хочу безкоштовну доставку

Безкоштовна доставка доступна для замовлень від 3 наборів. Щоб отримати безкоштовну доставку достатньо просто додати необхідні товари у кошик, безкоштовна доставка автоматично стане доступною під час оформлення замовлення. 

Я здійснив замовлення. Що далі?

Після отримання замовлення вся інформація направляється вам по електронній пошті. Якщо у вас виникли запитання щодо оформленого замовлення, напишіть нам електронну скриньку: yummysocks.com.ua@gmail.com

 

Виникли проблеми із замовленням/хочу змінити або скасувати замовлення

Напишіть нам на електронну скриньку yummysocks.com.ua@gmail.com

Я хочу обміняти/повернути придбаний товар

Порядок повернення товару описаний в даному розділі нашого сайту

 

Чи можна придбати якусь одну або декілька пар шкарпеток окремо?

Ні, усі набори вже є сформованими і зовсім не готові жити окремо один без одного 🙂

Що таке купон і як отримати знижку?

Купони на знижку надаються нами під час акцій у соцмережах або на вашу електронну пошту, якщо ви підписалися на нас в соцмережах або на розсилку. Щоб застосувати код купону, достатньо ввести його під час оформлення замовлення, та отримати миттєву знижку.

 

Хочу першим дізнаватися про нові моделі шкарпеток і знижки, що робити?

Для цього вам треба слідкувати за оновленнями наших сторінок у Facebook та Instagram, а також підписатися на нашу електронну розсилку, так ви точно будете в курсі всіх подій.